الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

مادرانه 5

1392/6/13 9:47
192 بازدید
اشتراک گذاری

بوی بهشت میشنوم از صدای تو
               نازکتر از گل است , گل گونه های تو
ای در طنین تو آهنگ قلب من
               ای بوی هر چه گل , نفس آشنای تو
ای صورت تو آیه و آیینه خدا
                    حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر
                     آورده ام که فرش کنم زیر پای تو
رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام
                      تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو
چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود
                     ای پاره دلم , که بریزم به پای تو
امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من 
                فردا عصای خستگیم شانه های تو

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عکس فرش
5 شهریور 92 12:16
خاطرات خود را به فرش تبدیل کنید... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون... تحویل درب منزل 09137290912 03614456265
مامان ستیانفس
10 شهریور 92 10:16