الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

مهد کودک 3 - برپایی نمایشگاه

1394/12/4 8:33
359 بازدید
اشتراک گذاری

زمستان94 دخترم ما رو به نمایشگاه کارهای دستی شون دعوت کرد نمایشگاهی که پر از هنرهای این کوچولوهای دوست داشتنی بود سالنی بزرگ پر از کاردستی قشنگ ، جداً که سورپرایز شدیممحبت کلی هم من و بابا ناصر کیف کردیم از دیدین کاردستی هات و از همین جا از مهد کودک شاپرک بابت همه زحماتی که کشیده تشکر می کنیم محبت

بقیه نمایشگاه به روایت تصویر:

کار سفال که رنگ کردید

نقاشی سه بعدی با وسایل  مثل میخ

درست کردن کاردستی با وسایل بازیافتنی

برش تصاویر و تکمیل آن با نقاشی

نقاشی با میخ

یه روزی هم تو مهد نقاشی صورت داشتیدشما پروانه شده بودیبوس

عکس سلفی که خودت انداختی

جایزه قران خوندنت عکاسش خودت بودی من هم همین عکس ها رو گذاشتمبوس

- در ماه بهمن هم شما را برای دیدن نمایش باغچه سبز در کتابخانه امام خمینی بردن که طبق همیشه چون نمایش خیلی دوست داری خیلی بهت خوش گذشت


 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهری
9 اسفند 94 14:01
آخی ... چقدر قشنگ. چقدر لذت بخشه که بری توی یه نمایشگاه و از کارهای جگرگوشت دیدن کنی. من هم با تحقیقاتی که کردم سال دیگه مهراد رو می زارم مهد شاپرک. انگاری فعلا تو قزوین از همه جا بهتره. من هم با تحقیقات الی رو بردم شاپرک ولی خیلی راضیم خیل خوب بود. حتما این کار رو بکن الینا که تو خونه من فقط تونسته بودم یک شعر یادش بدم الان 20 تا شعر حفظ شده، کلی انگیلسی و شعرهای انگلیسی و قرآن یادگرفته خیلی هم بهش خوش میگذره ان شاءالله مهراد جان هم موفق و با نشاط باشه