الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

آرامش زندگیم

1393/7/10 9:35
296 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوم...

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه می کنم... 

او می خندد و من از شوق ِ حضورش اشک می ریزم...

او آرام در آغوشم آرام می گيرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شوم... 

او پرواز می کند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند...

او بازی می کند... کودکانه... می پرد ...حرف می زند...

به زباني كه كسي جز من نميفهمدش.......و طبیعت را حس می کند! خدا را می بوید! 

و من... کودکانه... در سایه بزرگیش پنهان می شوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم..

 

دختر مهربونم  این رو بدون که  که حالا نه تنها تو توی بغلم آرام میشی بلکه منهم  توی بغل دخترم آروم میشم وقتی بوت میکنم و وقتی دسته های کوچولوت رو دور گردنم میندازی احساسی دارم که نمی تونم بنویسم فقط توی دلم هزار بار خدا رو بابت شکر می کنم هزار بار دیگه میگیم که من و بابا عاشقتیم

 عکس  از 3 سال و 5 ماهگی

پسندها (5)

نظرات (2)

الهه مامان مبین
17 آبان 93 17:22
سلام بهاره عزیزم . واقعا درست میگی بچه ها آرامش زندگی هستند . خدا همشون رو نگه داره . ماشاا.. چه خانمی شده الینا عسلی خودم مرسی دوست خوبم الهه جون
مامان مهراد
20 آبان 93 9:16
سلام بهار خانوم. ماشاله چه نازشده الینا جون. قربون خنده هاش برم من. امیدوارم همیشه شاهد خوشی هاش باشی