الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

روزانه ها یمان در اواخر بهار 93

1393/3/24 9:41
205 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم حالا که هوا خوبه ما هم هر پنج شنبه و جمعه یه طرفی می ریم  تفریح

این عکس ها برای یکی از جمعه های خرداد که سه تایی رفتیم فدک و همچنین باغ وحشش رو هم رفتیم ولی شما اصلاً خوشت نیومد در کل با حیوانات میانه خوبی نداریمتفکر ما تونستیم یه دور خیلی کوتاه بزنیم بعد هم  رفتیم دالفک شهربازیش که شما هیچی سوار نشدی هی از ما اصرار از شما انکارخسته نمی دونم چرا متفکر

این کلاه خوشگل رو هم بابا مهدی برای تابستان امسالت داده باید توی یکی از پست هات کلکسیون کلاه ات که بابا مهدی و محسن دایی دادند رو بزارم از هر دو شون ممنونیم محبت

 

این هم عکس شما دو تا وروجک بعد از برگشت از جشن نامزدی دختر خاله ام ، جدیداً هم بازی های خوبی برای هم شدید بوس

 

حرفه های قلنبه زیاد می زنی :

- اگه یه وقتی من دعوات کنم بهم میگی : دعوام میکنی مگه من گریه کنم ، یواش بگو انوقت من از خنده ریسه میریم کلاً همه چیز یادم میره قه قهه و همچنین میگی مامان ناراحت نباش قول میدیم

- وقتی تو ناراحت میشی دست به کمر می ایستی میگی حرصمو در نیارا تعجب

- یه شب هم که خوابت نمیبرد گوشی من رو برداشته بودی داشتی توی تاریکی برای خودت بازی میکردی هر چی من بهت میگفتم الینا خانم بسه گوشت بدهکار نبود بعدش هم بابا بهت گفت الینا خانم  دیگه بسه بخواب که شما با لحن شیرینت و خیلی شیطون گفتی آقا ناصر جان بس نیست بهاره خانم جان بس نیست ما هم حسابی خندمون گرفت بیخیالت شدیم قه قههقه قهه

و یه جمعه بهاری همراه با عزیز و عموها و عمه در باغ بابابزرگم

 

 

پسندها (9)

نظرات (13)

مامان مهراد
24 خرداد 93 14:06
ماشاله چه خوشگل و شیرین زبون شدی الینا جونم... . همیشه به سفر و گردش... امیدوارم بهتون خوش بگذره و کانون خانوادتون همیشه گرم باشه ... مرسی مامان مهراد گل
الهه مامان مبین
24 خرداد 93 18:28
سلام به روی ماهت . چه عکسای خوشگلی گرفتید دوست جونی . قربون دخمل نازم بشم من . راستی شما هم قزوینی هستید گلم ؟
الهه مامان مبین
26 خرداد 93 2:26
عزیز دلم فروشگاه سه ستاره توی خیابون یخچال زیر پاساژ نارون هست . دوستون دارم همشهری گلم از بابت آدرس و رمز ممنون دوست گلم بله ما ساکن قزوین هستیم
الهه مامان مبین
31 خرداد 93 13:36
سلام عزیزم . با چه مرورگری وارد نی نی وبلاگ میشی ؟
مامان الهه
31 خرداد 93 16:25
خصوی بیا عزیزم
مامان الهه
7 تیر 93 12:11
خصوصیییییییییییییییییییییییییییییییی
فریده
10 تیر 93 9:59
من رمز ندارم ، به منم رمز می دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه مامان مبین
16 تیر 93 10:24
سلام دوست عزیزم . اگه پستت خصوصی نیست رمز رو برام بذار گلم رمز همه پست ها همون رمزی که دادم تغییر نمی دم
مامان الهه
16 تیر 93 15:18
رمزتون از توی نظراتم پاک شده . بی زحمت دوباره بذار
**مامان آزیتا**
18 تیر 93 13:53
بهم رمز نمی دی عزیزم شرمنده شدم ولی پست ها اکثراً بازن
پدر و مادر آروین کوچولو
28 تیر 93 20:49
ماشالله به دختر خوشگل و نازم الینا جون با ما دوست میشی ؟ بوووووووووووووووس بوووووووووووووس حتماً گلم
سارا(مامان یسنا کوچولو)
30 مرداد 93 13:10
سلام عزیزم.ممنونم که به وبلاگ ما اومدی.نه عزیزم.جمعه ها تعطیل نیست.من که چند بار جمعه رفتم باز بوده.خیلی خوش اوممدی گلم.حالا از کدوم شهر میخواین بیای مرسی گلم از قزوین
سهیلا
7 مهر 93 16:53
بهم رمز نمی دی دوستم