الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

آخرین پست سال 92

1392/12/28 10:01
155 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم تا این لحظه 2 سال و 10 ماه و 15 روزه است .

نبض زندگی من

معجزه مقدسم

هدیه ی خدای من

عاشقانه میپرستمت

دختر به همتای من الینای نازم

امروز 28 اسفند 92 مامان داره آخرین پست امسال رو برات میزاره ان شاء الله سال 93 رو با شادی ، مهربانی ، سلامتی و پربار شروع کنی و پست های که سال آینده همشون  شاد شاد باشن فردا پنج شنبه ساعت 20:20 دقیقه شب سال تحویل است سال بیست بیستی داشته باشی نفسمبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان بهار
1 فروردین 93 1:27
عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین ممنون ک به ما سر میزنید خدا رو شکر بعد از جلسات گفتار درمانی کاملا خوبه و دکتر گفتار گفت دیگه نیازی بره گفتار نی نی ناز دونه شما چطور ؟ مرسی خوبه انشاءالله که خوب خوب میشه
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 3:01
سال نو مبارک دوست عزیزم میبوسمتون عزیزای من مرسی عزیزم
مریم مامان آیدین
9 فروردین 93 15:07
سلام بهاره جون خوبین؟ ماشالا چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه بهاره جون من تو پرسش و پاسخ یه سوال درمورد لکنت داشتم شما خیلی دلگرمم کردید میخواستم بدونم مشکل شما کامل حل شد؟ و چقدر طول کشید؟ پسر من بعد 2 هفته کامل درست شد و 3 روز بعد برگشت البته کمتر و هرروز کمترم میشه ولی میخوام پروسشو بدونم ممنوم ازتون
مریم مامان آیدین
17 فروردین 93 12:04
بهاره جون از لطفت خیلی ممنونم و امیدوارم سال خوبی با همسر و دختر نازت داشته باشی مرسی گلم
آوايي ... ( لي لي )
23 فروردین 93 4:16
سلام خواهر جونم خوبي فدات شم .... خواهري رمز همونه كه داري عزيزممممم
آوايي ... ( لي لي )
23 فروردین 93 4:17
سال نوتونم مبارك انشالله سال خوبي داشته باشين همراه با سلامتي و ارامش و عشق روزافزون