الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

اولین شب استقلال دختر گلم

1392/6/18 8:14
192 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم دیشب اولین شبی بود که بعد از 2 سال و 4 ماه و 5 روز توی اتاق خودت تنهایی خوابیدی و در کنار من نبودی با اینکه یه اتاق فاصله مون بود ولی اندازه یه دنیا فاصله احساس کردم ماجرا هم از این قرار بود که دیشب که شیرت رو آماده کردم گفتم الینا وقته خوابه بریم شیرت رو بخور ،و شما گفتی من میلم رو تختم ایش بخورم من رو تختم بخوابم خودت سریع رفتی رو تختت خوابیدی و شیرت رو خوردی و من هم برات کتاب خوندم خوابت برد تا صبح هم بیدار نشدی آرام و دنج روی تختت خوابیدی عسلم دیگه بزرگ شدی که دوست داری توی اتاق خودت بخوابی ولی من دوست ندارم حالاحالا ازم دور بخوابی دیشب هم خواسته خودت بودو  اولین شب استقلال تو در  یکشنبه 17/6/92 بود . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادام
27 شهریور 92 16:04
سلام عزیزم ممنون از حضورتون چند قالب آخری که آپ کردم همه عکسهای خونگیه... ارمیا..انیس...ترنم و.. آره میشه رو خونگی ها هم کار کرد به شرطی با کیفیت و نورشون خوب باشه و رراجب پشت زمینه خدمتتون بگم خیلی قالبهام پشت زمینه شون تیره بود و عوضشون کردم مگر اینکه واقعا زمینه تیره با عکس ادغام شه و نشه جداش کرد مثلا تا امشب یا فردا یه قالب برا آیسان طراحی کردم آپ میشه میتونید ببینیدش پشت زمینه کار کاملا تیره بود و خودم عوضش کردم... با این که خیلی میخواد رو جدا کردنش از پشت دقت کرد ولی شدنیه... قالبهای جدیدی ایشاا.. اگه مایل باشین میخوایم بزاریم.. با طرحهای متفاوت تر... در خدمتم.. بعد از آیسان اهورا و .... کلی دیگه که هنوز عکس نفرستادن هر کی زودتر عکس بفرسته بعد از اهورا کار میشه...