الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

سومین رمضان الینا جون

1392/5/15 10:05
206 بازدید
اشتراک گذاری

 رمضان ماه مناجات و دعا /

                                 رمضان پر بود از شور و صفا

 ماه خالص شدن از کبر و ریا /

                             رمضان ماه رسیدن به خدا . . .

عزیز مامان  ماه رمضان حال و هوای دیگه ای داره ماه رحمت خداست دختر خوشگلم تو هم بزرگ شدی قدر این 30 روز رو بدون

و من امسال بعد از 2 سال دارم روزه میگرم  روزه ای امسال هم جزء سخت ترین هاست چون که هوا خیلی گرمه و مدتش هم زیاده از ساعت 4 صبح تا 9 شب ،

این عکس یکی از شب های قدر که خونه مامانی بودیم شما هم روسری سر کرده بودی وقرآن باز کرده بودی مثلاً می خوندی ، تند تند هم بوس می کردی ، و مثل ما دعا می کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارمیتا
23 تیر 92 19:10
سلام خاله جون من امروز توی مسابقه شرکت کردم.کد عکسم 632 هست.میشه لطفا بهم رای بدی؟بیا وبمو ببین حتما خوشتون میاد ازم.میای>؟


عزیزم نمی تونم وارد وبت بشم ارور می ده
مریم
7 مرداد 92 23:54
عروسک نازت رو ببوس
من 3 ساله نگرفتم دارم سکته میکنم کی اینا رو بگیرم
یه ما سر بزن


عزیزم در عوض در این 3 سال دو تا نی نی ناز خدا بهت داده تو هم بعد از اینکه دومی رو از شیر گرفتی جبران می کنی
مامان ارشام
12 مرداد 92 14:18
سلام عزيزم به منم سر بزيد واگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد


عزیزم هر کاری می کنم نمی تونم وارد وب شما بشم