الیناجانالیناجان، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

بی تابی های الینا

1391/7/13 9:47
223 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٩١/٠٣/١٧ ساعت ١ ظهر ، الینای من دیشب خیلی مامان را اذیت کردی تا ساعت ٣ که نخوابیدی از همه بدتر جیغ زدنهات بود که با جیغ هر چیزی را می خواستی که اعصاب من و بابات را واقعاً خرد کرده بودی اصلاً نمی دونستیم چی می خوای و همش گریه می کردی الان من سرکارم ولی خیلی  خسته ام  و خوابم میاد تاز گی ها یاد گرفتی خیلی شبها دیر میخوابی جیغ زدنت هاتم زیاد شده که نه من و نه بابایی این را نمی پسندیم اینطوری اکثر مواقع از دست جیغ هات ما سردرد می گیریم باید یه کاری بکنم که شبها به موقع بخوابی و جیغ زدنت های کمتر بشه  امیدوارم موفق بشم.

در ضمن دیروز بردیمت  عروسی ایندفعه دختر خوبی بودی اذیت نکردی . تازه بهت کلی خوش گذشت . الان ساعت دیگه داره ١.١٥ دقیقه میشه و این را نشون مییده که تا دیدنت ١٠ دقیقه دیگه مونده دلم برات تنگ شده. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پکیج کامل ترانه های شاد بچه گانه
28 تیر 91 12:45
پکیج کامل ترانه های شاد بچه گانه

http://ninishop.blogveb.com/