الیناجانالیناجان13 سالگیت مبارک

پرنسس کوچولوی ما

آخرین پست سال 93

1393/12/28 8:48
368 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه 28 اسفند 93 میخام آخرین پست امسال رو هم بزارم همیشه از نوشتن آخرین دلم میگره ولی این آخرین یعنی شروع سبزی دیگر ، امسال هم با تمام خوبیها و بدیها تمام شد دختر من یکسال بزرگتر شده و بزرگ شدنت کاملاً محسوسه مخصوصاً تو اخلاق و رفتارت، امسال خبرهای خوب  زیاد بودند و ما خدا رو بابت همشون شاکریم از اتفاق خوب می تونم برگزاری جشن نامزدی محسن دایی و تمام مراسم های قشنگشو که با ذوق و آرزوی تمام برای برادر گلم داشتیم بگم و ناگفته نماند امسال بیشتر دختر و پسرهای فامیل نامزد کردند و سال 94 ما کلی عروسی داریم و من از همین جان آرزوی خوشبختی برای همشون خصوصاً برای دایی محسن عزیزم دارم محبتو عید امسال ساعت 2 و پانزده  دقیقه بامداد شنبه است یا قرار خودمانی ساعت 2و ربع نصفه شب جمعه است و من مطمئنم دختر من برای این ساعت هم پایه است برای دورهمی نشستن سفره هفت سین و درنهایت انشاء الله سال خوب و همراه با سلامتی و پربرکت و شادی برای همه ، خصوصاً دختر گلم باشه

ناز دوردونه مامان 3 سال و 10 ماه و 13 روزه

پسندها (4)

نظرات (6)

بابا و مامان آروین کوچولو
28 اسفند 93 10:50
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پیشاپیش سال نوتون مباااااااااااااااااارک مرسی عید شما هم مبارک
مــــن
28 اسفند 93 14:55
خوش به حال روزگار نرم نرمک میرسد اینک بهار اگه دوست دارید بهم سر بزنین
رومینا
29 اسفند 93 11:10
سلام دوست عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه سالی پر از خوشی باشه براتون . پرنسس نازتو ببوس که خیلی جیگره . خیلی خوشحالی که یه همشهری پیدا کردم
بابا و مامان آروین کوچولو
1 فروردین 94 21:31
اولین روز فروردین بخیر ... از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
الهه مامان مبین
23 فروردین 94 19:14
سلام به روی ماهت دوست خوبم خوشحالم که سال 93 براتون خوب بوده و امیدورام امسال هم سالی پر از برکت و شادی داشته باشید قربون الینای نازم که هزار ماشا.. خانمی شده برای خودش روی ماهتون رو میبوسم خیلی دوستون داریم و ممنونیم از محبتتون
الهه مامان مبین
23 فروردین 94 19:14